ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΜΑΣ


Το ιστολόγιο ‘’ΤΑ ΜΕΓΑΛΑ ΠΝΕΥΜΑΤΑ’’ δημιουργήθηκε από τη Ζωή Καρανταλή, δασκάλα της Στ’ Τάξης του 6ου Δημοτικού Σχολείου Χαλανδρίου και σκοπός του είναι να συνδράμει στο εκπαιδευτικό έργο της τάξης μας , να βοηθήσει στην καλύτερη επικοινωνία μεταξύ μας και ταυτόχρονα μέσα από τις σελίδες του να προβάλει το συλλογικό έργο των μαθητών και των μαθητριών μας. Εδώ θα καταγράφεται, η δραστηριότητα της τάξης, η διδασκαλία διαφόρων αντικειμένων, η ανάληψη μιας πρωτοβουλίας σχετικής με το περιβάλλον, τα επίκαιρα θέματα και οι προβληματισμοί της σύγχρονης σχολικής κοινότητας, ο σχολιασμός ενός βιβλίου, η πορεία εργασίας στο πλαίσιο ενός Project κ.α. Εδώ θα προβάλλουμε επίσης αξιόλογες δουλειές αντίστοιχων τάξεων άλλων σχολείων αλλά και το εγκεκριμένο ψηφιακό εκπαιδευτικό υλικό του Υπουργείου Παιδείας παραπέμποντας στους σχετικούς συνδέσμους.   

Στις αναρτήσεις του ιστολογίου μας μετέχει όλη η τάξη. Οι μαθητές γίνονται έτσι φορείς διερεύνησης, συλλογής, καταγραφής, επεξεργασίας, τεκμηρίωσης και επικοινωνίας της πληροφορίας και αισθάνονται ικανοποίηση με την ολοκλήρωση και την ζωντανή παρουσίασή της.  Στα παιδιά θα δοθούν όλες οι απαραίτητες κατευθύνσεις για τη σωστή και ολοκληρωμένη κατανόηση της διαδικασίας δημιουργίας και λειτουργίας του ιστολογίου μας και των κανόνων που διέπουν αυτό το είδος επικοινωνίας, έτσι ώστε σταδιακά να ενσωματώσουμε το ιστολόγιο στην καθημερινότητά μας.
 
Κάθε ανάρτηση θα γίνεται από τη δασκάλα της τάξης και θα έχει την έγκρισή της πριν γίνει ορατή στο ιστολόγιο.

Όλοι μαζί θα καταβάλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια για να εξασφαλίσουμε ότι το ιστολόγιο θα αποτελέσει μια συλλογική προσπάθεια και μια θετική μαθησιακή διαδικασία.

 Καλή αρχή σε όλους!!

 

 
Όροι χρήσης – Ευθύνες για τα περιεχόμενα.

1.    Αυτός ο ιστότοπος δημιουργήθηκε με προσοχή και με τις καλύτερες προθέσεις. Έχει πληροφοριακό χαρακτήρα και λειτουργεί ως μέσο για την ενημέρωση, την επικοινωνία, την προβολή του έργου των μαθητών της τάξης μας  και την υποστήριξη του εκπαιδευτικού έργου. Όλες οι σχετικές αναρτήσεις σε καμία περίπτωση δεν υποκαθιστούν τα επίσημα κείμενα, τα προγράμματα , τα βιβλία και τις κατευθύνσεις εκπαίδευσης του Υπουργείου Παιδείας ή οποιουδήποτε άλλου εξειδικευμένου επίσημου φορέα.  Ως εκ τούτου, η συντάκτης αυτού του ιστότοπου δεν αναλαμβάνει καμία ευθύνη για την πληρότητα και την ακρίβεια των παρεχόμενων περιεχομένων των οποίων η χρήση πραγματοποιείται με ευθύνη του χρήστη.

 
2.    Σε αυτόν τον ιστότοπο περιέχονται σύνδεσμοι προς εξωτερικές ιστοσελίδες τρίτων. Για το περιεχόμενο των συνδεδεμένων σελίδων είναι πάντα υπεύθυνος ο εκάστοτε πάροχος ή φορέας εκμετάλλευσης της ιστοσελίδας. Συνεπώς δεν λαμβάνουμε καμία ευθύνη για αυτό το ξένο περιεχόμενο. Εφόσον η συντάκτης διαπιστώσει ή κάποιος από τους χρήστες γνωστοποιήσει τυχόν νομικές παραβάσεις , αυτοί οι σύνδεσμοι θα διαγράφονται αμέσως.

 
3.    Κείμενα ή εικόνες που δημοσιεύονται σε αυτό το ιστολόγιο και αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία τρίτων θα αναφέρουν πάντοτε την πηγή και τον δημιουργό τους. Σε κάθε περίπτωση αν κάποιο κείμενο ή εικόνα που δημοσιεύεται στο ιστολόγιό μας  και αποτελεί πνευματική ιδιοκτησία της οποίας ο δημιουργός δεν επιθυμεί την δημοσίευσή της, παρακαλώ να με ενημερώσετε για τον αντίστοιχο σύνδεσμο και η σχετική ανάρτηση θα διαγραφεί.  Αν βρείτε κάτι ενδιαφέρον σε αυτό το ιστολόγιο και θέλετε να γράψετε γι’ αυτό μπορείτε να το κάνετε ελεύθερα και θα εκτιμούσαμε πολύ αν κάνετε μία αναφορά στο σύνδεσμο του ιστολογίου μας.

 
4.    Η χρήση του ιστότοπου και των στοιχείων επικοινωνίας για εμπορική διαφήμιση είναι ρητά ανεπιθύμητη. Η συντάκτης και τυχόν άλλα άτομα που αναφέρονται σε αυτόν τον ιστότοπο αντιτίθενται σε κάθε εμπορική χρήση και διαβίβαση των δεδομένων τους.

 
5.    Τα θέματα και το περιεχόμενο αυτού του ιστολογίου σε καμία περίπτωση δεν έχουν σκοπό ή πρόθεση να προσβάλουν ή να διαβάλουν την εθνικότητα, τη θρησκεία, τον πολιτισμό ή την διαφορετικότητα κανενός ατόμου. Σχόλια που εκφράζουν μίσος και είναι υβριστικά ή προσβλητικά θα διαγράφονται αμέσως.

 

 

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.